DO YOU WANT LÉ COOKIE?

mandag den 2. maj 2011

It's not getting better.

Negative :3

Jeg er langt fra ovre dig hvis det er det du tror. Men at du bloker mig på msn, sletter mig fra facebook men beholder mit nummer? Giver slet ingen mening. Du burde være død for mig, men hver gang jeg er et mørkt sted tænker jeg på den måde du holdte om mig og sagde at du elskede mig at der ikke ville ske mig noget i mørket at du ville være der for mig. Mit grin og mit smil virker bare ikke så ægte det er som om min øjne ikke er helt med på den. Jeg plejer at få sådan en kilden i maven når jeg smiler og griner, det sker ikke særligt meget længere. Jeg blamer selvfølgelig Michael - who else? På billedet har du min trøje på, den kunne du virkelig godt lide, du syntes at den var så dejlig at du løb ind på mit værelse og tog den på hver gang du kom hjem til mig også gik du hen og spillede sims3. Du er seriøst perfekt for mig og jeg finder ikke nogen bedre end dig, du er noget af det.. bedste. Jeg burde virkelig have vidst at du havde noget med Nadia, i skrev jo 24/7 sammen. Men så at du beskylder mig for at være utro kan jeg ikke klare, jeg vidste jo godt at du blev nemt jaloux men at du så skriver til mig ''hvorfor skriver du aldrig til mig?'' mit comeback til det ville nok være ''hvorfor skriver du ikke bare til mig i stedet for?'' som om jeg altid ville den som skrev først. Jeg ville jo ikke være den som holdt forholdet i live og et forhold er jo ikke vildt godt hvis man holder det i live ved en sms så er det lige så plat som at du slog op i en sms. At du faktisk var parat på facebook til at gøre dig single er endnu værre(i tænker sikkert 'facebook? wtf'). Tror slet ikke at du var ked af det, du havde jo Nadia... Kæft hvor er jeg egentlig sur på dig. Du burde få flæsk for hver gang du har fået mig til at græde. Da du tog mig tilbage første gang sagde du at du ikke ville gøre det igen. Du er det værd men alligevel ikke.

- Men det er jo det sædvanlige kærligheds pis alle piger piver over når der sker 

noget som et break-up^^

Det hele er bare ikke blevet bedre siden, altså jo jeg jo stadigvæk mine fantastiske venner. Men det gør bare.. ondt. Jeg føler at jeg irriter dem når jeg snakker med dem om dig, for nu er det jo en måned siden og sådan noget.. så tænker de sikkert at jeg burde være ovre dig. Men kæft hvor er det egentlig svært når du er så personlig over for en og virkelig åbner dig op. Jeg savner virkelig også min storebror, det er så tomt herhjemme uden ham og jeg har brug for ham, jeg føler for at sætte mig ned og græde når jeg tænker over at han først kommer hjem i næste weekend eller næste weekend igen. Jeg har brug for at komme hjem til ham hver eftermiddag.


Positive thinking plox!

Jeg har endelig bestemt mig omkring efterskole and VGE it is. Efter jeg spillede LoL med nogle af dem, snakkede med dem og lærte dem at kende blev det hele ligesom bedre. Nu har jeg fundet en pige som jeg håber at blive roomie med. Dem jeg snakker mest med er nok Benjamin, Simon, Line, Anna, Stine og Kiki. Men det er rart nok at kende en del før man starter på en efterskole. 
Torsdag og fredag har jeg fri fra skole, så den skal da bruges på selve Casper Silber med film, slik og øl. Fredag skal bruges på Simon og mon ikke ham og jeg skal ind i biografen og se Thor? Det tror jeg da nok vi skal! HÅHÅ!
Fredag kommer Emil også hjem til os. Om jeg glæder mig! Har ikke set ham i lang tid heller ikke min bror Casper. Så jeg ser virkelig frem til weekend. I sidste weekend var jeg i Kolding. Hvor jeg overnattede hos en kammerat der hedder Mads fra Fredag-lørdag også lørdag tog jeg hjem til Lasse og hyggede. Jeg bliver altid overrasket af Damian og Anders på en eller anden måde, lige pludselig fik jeg at vide at de var i Kolding og om jeg ikke lige kom forbi og sagde hej til dem. De er virkelig skøre i bolden men virkelig søde. Når ja også faldt jeg en del. Søndag var det Lasse basse's konfirmation! Han var sådan en steg undrer mig ikke at alle pigerne kiggede sådan på ham, efter kirken tog vi til en kro hvor de holdte festen. Jeg mødte en der hed Signe som drak mig fuld. Senere på aftenen kom Damian og Anders kørende ned til katedral skolen for at snakke med moi! Hvilket er noget jeg elsker ved dem, at de nærmest altid er friske på at køre et sted hen og snakke med mig. Fx. en gang tog de hele vejen til Ølgod - det var lidt skørt af dem synes jeg xD men dejligt nok, elsker at snakke med dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar