DO YOU WANT LÉ COOKIE?

fredag den 8. april 2011

Friends will always be there for you.

Friends

Jeg har fået så mange nye venner i løbet af denne uge og det føles så godt, støtte og et godt venskab kan man altid bruge så længe man også husker de gamle. Det skal jeg da nok, men det er bare svært at skulle holde kontakt til så mange på en gang. De fleste af mine venner er fantastiske - de andre er bare flabede og arrogante, det er de venner jeg helst ikke vil være i rum sammen med nogen gange. Men kan jeg så tillade at kalde dem mine venner når det er at jeg føler at de behandler mig som skidt? Det synes jeg egentlig ikke at jeg kan, men det gør jeg alligevel da jeg jo stadigvæk holder af dem, har minder med dem og kan have det sjovt med dem på et eller andet punkt i livet! Der er bestemt 2 nye venner jeg har fået som ifølge mig er nogen af de bedste personer i hele verdenen, jeg har aldrig følt mig så glad som når jeg skriver med dem og de kan simpelthen redde min dag. Og det bedste ved dem er at de er så random så det gør noget, randomness er awesome! + det er deres skyld at jeg siger så meget ''Awesome'', ''Pro'', ''Pedobear'' og mit yndlings ord ''Sneloppe''. I dag røg min labret piercing ud og jeg kunne ikke få den i igen, jeg ville gerne have haft dem begge med men den ene som hedder Damian kunne ikke, så Carsten og jeg gik ned til Sune's Tattoo og fik den i igen. Bagefter gik vi en tur hen til mit hus også sad vi bare og snakkede og fjollede, jeg har aldrig grint så meget og hvor føles det godt at grine efter at have grædt i snart to uger i streg, det har virkelig været hårdt for mig. Men jeg er så heldig at have de to som mine venner, virkelig heldigt at jeg har mødt dem! Jeg har os mødt den her random dude kaldet Alexander, virkelig flink! Han minder mig lidt om pedobear.. bortset fra at han ikke er pedo, men hva fanden. Ham har jeg lært at kende på ingen tid, ved selvfølgelig ikke alt om ham, men jeg har da fået fat i et par ting om ham. 3 ord: HAN ER PRO :3

Venner er gode at ha' uanset hvad, de kan hjælpe en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar