DO YOU WANT LÉ COOKIE?

torsdag den 14. april 2011

NOMNOM :i

Har faktisk haft en ganske god uge.

Mandag: Var det så godt vejr at jeg tog shorts på og gik ned i byen med Frøken Mai og spiste en is også bagefter blev vi fristet af Peking House mad. Om det smagte godt, det kan du lige bande på at det gjorde. Den is vi fik kom selvfølgelig fra den vidunderlige Isvaffel! Vi gik ned til andeøerne for at spise vores Peking House mad, da min piercing så ryger ud - fedt! - så var vi nødt til at ringe til Sune og få den strammet igen, igen. Han strammede den med en tang ergo smertefuldt. Men sådan er det jo! Efter vi havde været hos Sunes dansede vi lige lidt på fodbold banen også tog vi hjem til mig, så Phineas og Ferb og faldt i søvn. Yeah i know - we're awesome!

Tirsdag: Det var vildt dårligt vejr, eller ikke så vildt dårligt igen. Men det blæste rigtig meget og det var i det hele taget koldt. Skulle have været sammen med Coralinenenene men jeg tog til kolding! Det var fedt at se Alexander og Mads, i er nogle søde drenge da - bortset fra at i tog min telefon *flæsk*. Men det var en god dag og hold kæft jeg var træt i toget på vej hjem så min mor var så sød at hente mig ved Bramming station WUHU.

Onsdag: Ja hvad lavede jeg egentligt onsdag?

Torsdag: HEY DET ER I DAG - yay! Har haft den ugentlige naturfagsdag bortset fra at Karen (vores lærer)ikke var der, så vi tog vores ting og bare tog hjem i den sidste time. Så nu sidder jeg og skriver min blog og skal til at gå i gang med mit biologi og matematik ergo FML. Imorgen skal vi trække hvilket fag vi skal op i til eksamen, kæft jeg er nervøs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar