DO YOU WANT LÉ COOKIE?

fredag den 27. maj 2011

Læseferie

I LIKE!

Har nu fået læseferie og det eneste negative er F/K, dansk og kristendoms eksamenerne. Det positive er så at jeg ikke skal i skole, skal til In Flames koncert, KBH og besøge Simon også Thailand. Men først i juli måned med Anna Banana! Min kusine har desværre fået kræft i hjernen og jeg er virkelig knust over det.. hun har været der så meget for mig og det var hende som lærte mig flydene thailandsk engang. Men kræft burde bare få kræft og dø. Jeg har ikke set hende i flere år, og nu da hun er blevet syg er hun kommet hjem igen. Grunden til at hun fik en skanning var fordi hun har haft hovedpine siden hun var tolv år og nu da hun er sytten havde hun endelig råd. Men de har ikke råd til flere skanninger eller behandlinger for den sags skyld.. Og vi vil da ikke bare ha' at hun skal dø, og nu da det er i hjernen er det jo sværere at behandle mener jeg nok? Må researche lidt.. Er sammen med Damian lige nu - freak freak freak freak - han sidder og gamer Portal, laver lyde og mærkelige ansigter.. hæ. Han er underholdene.

I HATE!

Tømmermænd og en fucking øm krop.. FML

Ingen kommentarer:

Send en kommentar