DO YOU WANT LÉ COOKIE?

fredag den 8. april 2011

When love hurts.

Kærester

Det værste
Jeg ville have haft to måneders dag med min kæreste i dag, hvis det ikke var fordi han mistænkte mig for utroskab, så han slog op i sidste uge om mandagen eller om tirsdag. Kan jeg ikke huske og vil jeg egentlig helst ikke mindes om, i starten da han skrev beskederne til mig troede jeg at det var en joke. Jeg ville jo aldrig kunne finde på at være en person/kæreste utro. Men han lød virkelig ked af det og jeg tog det ikke så slemt i starten men det er bare blevet værre og værre, 2-3 dage efter at han havde slået op med mig havde han allerede erstattet mig med en anden ***** *******. Jeg vidste godt at de var begyndt at skrive sammen enden han slog op men at han slog op med mig for at få hende? Jeg har aldrig grædt så meget over det, den måde han gjorde det på - det sårede mig virkelig. Nu har han blokeret mig overalt og jeg vil gerne have at han skal vide hvor ondt det egentligt gør på mig. Jeg vil gerne have at han ser det i øjnene at den måde han behandler folk på burde han holde op med. Han bruger piger efter min mening som legetøj, da jeg kom sammen med ham for anden gang havde han vist haft noget med en anden pige i mellem tiden ****. Vi viste det ikke på facebook før vi havde været sammen i en måned eller mindre, men da troede hun at de stadigvæk havde noget sammen. Jeg har aldrig følt mig så skuffet over en dreng før, at han ikke en gang er stolt af sin egen kæreste? Måske planlagde han allerede der at slå op med mig, men hvad ved jeg? Det er bare en fornemmelse jeg har. Han har slettet min veninde Mai på facebook fordi hun konfronterede ham med hvor hårdt han egentlig havde såret, mig også bliver han sur på hende fordi han helst vil være ligeglad og glemme det hele? Altså come' on cowboy.. Det synes jeg virkelig ikke er fair + han skrev at den nye pige den smukkeste i hele verdenen på formspring og det har han aldrig sagt til mig. Han har aldrig sagt at jeg overhovedet var pæn, jeg føler mig udnyttet. Og jeg vil sige at den sang der passer bedst til min ekskæreste egentlig er http://www.youtube.com/watch?v=KrZHPOeOxQQ&feature=related
Bon Jovi - You Give Love a Bad Name

Det bedste
Den sødeste kæreste jeg har haft var egentlig min første kærlighed. Jeg kunne bare ikke få øjnene fra ham selvom vores forhold ikke var super, da han havde løjet under hele forholdet. Men han var stadigvæk den sødeste jeg nogensinde har haft. Jeg kan huske da han skulle på ferie til U.S.A købte han et virkelig smukt armbånd til mig med sommerfugle på som vedhæng (jeg elsker sommerfugle), den var jeg virkelig glad for. Men da han så fortalte mig løgnene han havde sagt til mig blev jeg sur og smed den i Ribe Å - hvilket jeg aldrig skulle have gjort, for den var så sød med de sommerfugle! -. Ham og jeg var sammen i et halv år eller mere med et par mellemrum, mit humør svingede meget dengang og det påvirkede virkelig forholdet og mit humør påvirker stadig alle mine forhold. Han var altid så kærlig imod mig, og han sagde til mig at jeg var smuk hver gang han så mig eller skrev med mig, jeg kunne godt lide at vågne op til de søde beskeder... Jeg savner ham nogen gange men man skal jo tænkte positivt. Jeg er glad for at have haft ham i mit liv og jeg vil da altid huske specielt ham nu hvor han var min første kærlighed. Den sang der passer bedst til ham er nok min yndlings sang http://www.youtube.com/watch?v=cyNSGbJ7yRI
Joseph Arthur - In The Sun

Forever in my mind, forever in my heart.
You'll always be a pain for me, but i'll always love you with my heart more than anyone else.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar