DO YOU WANT LÉ COOKIE?

mandag den 30. januar 2012

Explorius - England 12/13

Iih altså, nu da jeg er blevet accepteret til explorius og blevet meldt ind i en gruppe på facebook og alle sammen laver en blog omkring deres tur, vil jeg da starte med dette afsnit som en introducering. Da jeg ikke gider at lave en ny blog.

Indtil videre er det sket:
Jeg er blevet accepteret
Har sendt min ansøgning for at få en familie
Skal til at ansøge om SIU
Skal til møde i Vejle

Hvorfor vil jeg rejse:Fordi England er vildt specielt og traditionel! Og de drikker simpelthen så meget te at jeg håber at opdage en ny form for det, kunne være fantastisk. Jeg har venner i England både i syden og i norden, men flest i Kent, Maidstone som ligger sydpå. Hende jeg kender nordpå i Hemsby har jeg kendt siden 7. klasse og nu går jeg i 10. klasse. Vi har snakket rigtig meget om at jeg skulle besøge hende og da jeg så muligheden for at være udvekslingsstudent tog jeg den i min læseferie sommeren 2011. Dem jeg kender i Kent, Maidstone er en ren drengegruppe som jeg spiller computer med og som jeg har et virkelig godt venskab til, nu har jeg så lovet dem at komme til en af deres fødselsdage i august og det løfte vil jeg holde. Mine grunde til England er egentlig at jeg elsker fucking england og deres accent + mine venner som jeg så gerne vil møde. Og nej de er ikke pædofile.

Rejse og regler:
Jeg må tage hjem i en ferie under hele opholdet, jeg kan vælge at tage hjem i juleferien eller påskeferien. Jeg vælger selvfølgelig juleferien, for som om jeg har tålmodighed til at vente med at åbne gaver. Og påskeferien er alligevel så tæt på at man skal hjem igen. Jeg har desværre den last at jeg ryger, og fik at vide at man ikke måtte ryge til samtalen. Men da de sendte mig reglerne for opholdet fandt jeg ud af at jeg godt må ryge hvis værtsfamilien tillader det og selvfølgelig er det med splittet følelser jeg føler omkring det, da jeg gerne vil have gratis kørekort af mine forældre, men jeg nyder rygning alt for meget. Jeg rejser d. 2. eller d. 4. august og kommer hjem i juni igen en gang i år 2013. Så håber lidt at jorden faktisk ikke går under her i 2012.

Venner og veninder:
Jeg ved godt at man får nye venner og måske en ny kæreste i det andet land, men jeg har allerede en kæreste og nogle fantastiske venner her i Danmark og jeg føler mig splittet om jeg skal glæde mig til at tage afsted også miste det meste af min kontakt til mine venner her i Danmark eller om jeg skal følge noget som jeg har villet siden 5. klassse. Mine venner er rigtig kede af at jeg tager afsted og det er de sikkert også ved andre som er i Explorius gruppen, så i kan vel følge mig omkring det med at efterlade vennerne. Men det jeg tænker allermest på er om jeg stadig har mine venner eller min kæreste når jeg kommer hjem? Men man finder vel bare ud af hvem der er de rigtige venner og hvem der ikke er. Selvom jeg godt ved at man skal gøre en indsats for det selv så får man nok så mange aktiviteter i hovedet at man glemmer at skrive til dem når man endelig har tid til at være sig selv.

Som de sidste ord jeg vil skrive vil jeg bare sige.. fuck jeg glæder mig forfærdelig meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar