DO YOU WANT LÉ COOKIE?

onsdag den 22. februar 2012

Regn-tema

Regn temaet som jeg lige har sat på bloggen, syntes jeg passede meget godt ind. Da vi har om 'Regnvejs-Rhapsodi' af Dan Turéll, jeg skal til England og der regner det massivt meget også er det da ved at blive forår!

Jeg har skrevet i et tidligere oplæg at jeg har været meget trist, det viser sig at jeg har depression og en mini mini psykose. Jeg er begyndt til psykiater og jeg får sovemedicing som kan samle min tanker. Ja jeg ved godt at lyder som om at jeg er sindssyg eller psykisk ustabil. Men jeg kan ikke gøre for det. Jeg har hallucineret lige siden 7. klasse og vidste ikke hvorfor. Jeg har også været ked af det siden 7. klasse med små mellerum men jeg tænkte at det bare var noget teenage-gøjl som alle har. Der tog jeg så fejl. Her i 10. klasse har det bare taget for meget overhånd på mig og min energi, så jeg simpelthen ikke har kunnet mere. Jeg har haft selvmordstanker og mareridt imens jeg har været vågen. Men det bedste er at fortælle sådan nogen ting til sine forældre, i hvertfald efter at man har samlet mod nok til det! Ellers så føler man at det virkelig går galt. Lige siden jeg fortalte mine forældre at jeg røg, har de haft tillid til mig og har kunnet snakke bedre med mig. Men da jeg fortalte dem hvordan jeg havde det, så holder de øje med mig - selvfølgelig med god grund. Men man har brug for at føle at ens forældre sagtens kan give slip på en. Jeg tror der er mange som er enig med mig.

ttyl lovemonkeys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar