DO YOU WANT LÉ COOKIE?

mandag den 27. februar 2012

Pull the trigger

Skyd mig.
jeg gider ikke smile længere uden grund..
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu - længere.
I dag - mandag d. 27/2/12, har jeg brugt min skoledag på at lægge i sengen, misset timer. Her klokken 14:03 er den første skoletime jeg er kommet til. Jeg har intet energi til at skulle smile eller for den sags skyld være social. For jeg er sådan en sur mokke i dag! Jeg indrømmer det endda. Skal hjem i aften, psykiater i morgen også tilbage til skolen. Får eneværelse imorgen når jeg kommer tilbage, glæder mig til at få fred på andre tidspunkter end jeg er vant til. Ikke fordi jeg er glad for at skulle flytte fra Anne, for hun vil jo gerne bo alene - men det kan hun ikke - fordi hvis hun ikke kan bo sammen med mig, vil hun ikke bo med nogen. Jeg er bare bange for at når jeg skal sove om aftenen - alene - vil jeg blive utrolig bange og begynde at hallucinere plus jeg har allerede en stor trang til rygning lige nu, jeg hader den her skole. Jeg hader at man ikke kan få tilladelse til at ryge og jeg kan ikke forstå hvorfor man gerne må have sex her på skolen men man må ikke lave natteran. Selvom man ikke laver natteran kommer forstanderen ind på ens værelse med sin pandelygte for at tjekke om man er der. Jeg er træt af det. Og jeg er træt af B&U, fordi de kun analyser mine tanker og ikke hvordan jeg har det med mig selv og hvordan jeg ikke gider længere. I starten diagnoserede de mig til depression, så sidste uge mente de at jeg havde en mini mini psykose. Personligt mener jeg at jeg har depression. For jeg halluciner ikke så meget længere. Får sovemedicin, det hjælper på mine tanker, men ikke på mit humør. Sorry for at sprede dårlig karma.

Have a nice day - ttyl lovemonkeys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar