DO YOU WANT LÉ COOKIE?

tirsdag den 17. april 2012

Odense - 18/4

Nå jamen så har man fået fri fra skole for at tage til Odense i morgen og snakke med en psykiater. I begyndelsen snakkede jeg med nogle i Esbjerg, men siden de ikke helt ved hvilken slags psykose jeg har er jeg blevet overført til Odense Psykiatiske Hospital. So cross your fingers. Jeg håber det kommer til at gå godt og at de kommer til at finde ud af noget. Jeg skulle have været sammen med Kenneth, men det gider min bare ikke besvære sig med, så derfor skal jeg tage hjem uden at have været ude og spise og have været i bio med min kenny. Pt. synes jeg faktisk at alt går af lort til, hvis i kender det hvor man bare synes alt er noget værre rod og man bare gerne vil lægge i sin seng og sove alt væk. Og man bare har lyst til at græde hele tiden - sådan er mine dage. Jeg kan starte ud med at være vildt glad om morgenen men jeg har efterhånden lært at hvis jeg har så meget energi om morgenen så går det væk efter 2 timer også kan jeg ikke klare min dag længere. Min psykiater har fortalt mig at jeg bare skal gå fra timerne hvis jeg ikke kan klare det: men prøv at forklar det til lærerne!

Tror at jeg vil starte en ny blog, for at slette alle de gamle indlæg jeg har skrevet herinde.
Ps. jeg skal ikke til England i august længere, jeg er knust.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar